Usein kysytyt kysymykset

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Varastotuotteet lähetetään varastoltamme 3-5 arkipäivän kuluessa toimitustavasta riippumatta. Tilaustuotteilla sekä tilapäisesti loppu olevilla tuotteilla on pidempi toimitusaika. Todellinen toimitusaika on ilmoitettu tuotteen tuotesivulla.

Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, kestää toimitus tavallisesti 1-2 päivää riippuen siitä, missä päin maata asut.

Miten toimitus tapahtuu?

Toimitustapa vaihtelee tuotteesta riippuen. Tapa, jolla tuotteesi toimitetaan, ilmoitetaan ostoskorin kotisivulla. Kotiinkuljetus suoritetaan tavallisesti arkipäivinä klo 8-18 välisenä aikana lähimmälle portille tai autotallin ajoluiskalle. Sinä asiakkaana saat saapumisilmoituksen puhelimitse/tekstiviestillä kuljetusyritykseltä päiviä ennen toimitusta, joka sisältää lisätietoa toimituspäivästä ja ajasta. Sinulle määritetään tällöin aikaväli (ei tarkkaa ajankohtaa) yhdessä kuljetusyrityksen kanssa.

Pienemmät lähetykset (esim. kattorusetit, koristeet, korkeintaan 150 cm pitkät listat) toimitetaan paikalliselle pakettiyritykselle, josta noudat paketin sinulle sopivana ajankohtana. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai kirjeellä, kun pakettisi on noudettavissa.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Kassalla voit valita kohdan ”eri toimitusosoite”. Kirjoita kyseiseen kohtaan osoite, johon toivot tilauksesi toimitettavan. Huomaa, että tämä on mahdollista vain kortti- ja suoramaksun kanssa. Jos maksat Klarnalla, on sinun otettava meihin yhteyttä muuttaaksesi toimitusosoitetta.

Toimitukseni oli saapuessaan vaurioitunut, mitä teen?

Mikäli tuotteesi on saapuessaan vaurioitunut, tee reklamaatio puhelimitse numeroon +46 10 405 64 64 tai kotisivuillamme. Otamme sitten sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista. Otathan yhteyttä, mikäli sinulla on kysyttävää.

Huomaa, että vauriot on aina kirjattava rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa tilausta vastaanottaessasi. Tämä on erittäin tärkeää, sillä et voi ilmoittaa kuljetusvaurioista jälkikäteen. Vauriot on myös dokumentoitava kuvin, vaikka vauriota ei näkyisi ennen pakkauksen poistamista. Ilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän sisällä vastaanotetusta toimituksesta.

Varastotuotteet ja tilaustuotteet?

Varastotuotteet ovat valmiina lähetettäväksi niin pian kuin mahdollista, mutta toki varastotuotteetkin voivat loppua, joten pidätämme oikeuden tällaisen tilanteen syntymiseen.

Tilaustuotteet ovat tuotteita, jotka valmistetaan erityisesti teidän toiveidenne mukaan. Näitä tuotteita ei voi palauttaa. Tilaustuotteita tilatessasi sinulle ilmoitetaan ”viimeinen muutos- tai peruutuspäivä” sähköpostiisi. Tämän jälkeen tilaus menee tuotantoon eikä muutoksia tai peruutusta enää voida suorittaa.

Miten saan saapumisilmoituksen?

Kun tilaus lähetetään meiltä, saat sekä sähköpostia että tekstiviestin, joka sisältää lähetysnumeron sekä linkin, jonka avulla tilauksen seuranta on mahdollista. Huolitsija ilmoittaa tämän jälkeen päiviä ennen toimitusta puhelimitse/tekstiviestillä ehdotuksen toimituksen päivästä ja aikavälistä.

HUOM! Kotiinkuljetus on varattava 4 päivän kuluessa huolitsijan saapumisilmoituksesta, muutoin veloitetaan 35 € maksu per päivä.

Lähetystunnuksellani ei tule osumia, mitä teen?

Lähetystunnus lähetetään sinulle yleensä samana päivänä kun toimitus lähtee varastolta. Huomaa, että voi kestää jopa vuorokauden, ennen kuin lähetys on seurattavissa kuljetusyrityksen kautta.

Voinko saada tilaukseni toimitettuna myöhemmin?

Voidaksemme tarkistaa, voidaanko tilaustasi viivästyttää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa +46 10 405 64 64.

Mitä toimitus maksaa?

  • Toimituskulut noutopisteeseen 14 - 37,50 €.
  • Yli 150 cm pitkien listoja ostettaessa tuotteet toimitetaan aina kotiin, toimituskulut 42,95 €. 

Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteen?

Palautuksen kohdalla voit joko lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa asiakaspalveluun numerossa +46 10 405 64 64

HUOM! Sinä asiakkaana olet aina vastuussa palautuskustannuksista.

Kuinka pitkä palautusoikeus teillä on?

Etä- ja kotimyyntilainsäädännön mukaan on sinulla kuluttajana aina 14 päivän peruuttamisoikeus. Jotta tuntisit olosi täysin turvalliseksi ostoksesi suhteen, tarjoaa Stuckatur i Sverige AB sen sijaan 30 päivän peruuttamisoikeuden alkaen siitä, kun vastaanotat tuotteet. Peruuttamisoikeutta hyödyntäessäsi vastaat sinä asiakkaana palautuksen toimituskuluista. Palautuksen kohdalla voit joko lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa asiakaspalveluun numerossa +46 10 405 64 64

Onko palautus ilmainen?

Palautus on tehtävä Ruotsin postin yrityspaketilla, DHL:n yrityspaketilla, Schenkerin yrityspaketilla tai Fedexillä, ja asiakas vastaa palautuskuluista. Voit myös tiedustella meiltä, mitä veloittaisimme palautuksesta. Asiakas on vastuussa tuotteista kunnes ne ovat saapuneet käsiteltäväksemme. Palautuksia ei saa lähettää postiennakolla tai pakettinoutopisteisiin.

Jos me olemme lähettäneet väärät tuotteet, vastaamme me palautuskuluista.

Kuinka kauan minulla on aikaa lähettää tuotteet takaisin?

Sinulla on 30 päivää aikaa lähettää tuotteet takaisin laskien siitä, kun olet saanut rahtikirjat. Jos et ole käyttänyt rahtikirjojasi 30 päivän sisällä, suljemme palautuskäsittelyn ja palautusoikeus evätään.

Miten saan tietää tilaukseni tilan?

Lähetämme aina vahvistussähköpostin heti, kun tilauksesi on saapunut järjestelmäämme. Lähetämme sinulle 1-3 työpäivän kuluessa tilauksen teosta vahvistuksen siitä, milloin tuotteiden odotetaan lähtevän varastolta. Kun tuotteet ovat lähteneet varastolta, saat vielä meiltä sähköpostin, joka sisältää tilauksesi seurantatunnuksen.

Miten peruutan tilaukseni?

Peruuttaaksesi tilauksesi voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa +46 10 405 64 64. Jos tilauksesi on jo lähetetty, voit jättää tilauksen noutamatta, mutta tuolloin joudut maksamaan palautustoimituksen kustannukset.

Missä tilaukseni on?

Jos olet saanut tilauksesi seurantatunnuksen, voit seurata tilaustasi menemällä kyseisen kuljetusyrityksen sivustolle ja seuraamalla tilaustasi.

Voinko saada apua tilauksen tekoon?

Ehdottomasti, voit soittaa asiakaspalveluumme kaikkina arkipäivinä klo 10-17 saadaksesi apua tilauksesi kanssa.

Mitä maksutapoja teillä on käytössä?

Tarjoamme:

  • korttimaksu
  • suoramaksu verkkopankin kautta
  • lasku
  • osamaksu
  • mahdollinen osamaksutarjous, esim.: osta nyt, maksa joulukuussa 2022

Onko kortilla maksaminen turvallista?

Kaikki korttimaksut hoidetaan PCI-sertifioidun yhteistyökumppanin (PayEx) kautta. Kaikki tiedot siirretään salatussa muodossa. Korttimaksun yhteydessä annetaan kortin numero, kortin voimassaoloaika, CVC-koodi sekä tietyille korteille 3D Secure -koodi.

Mitä eroa materiaaleilla on?

Polyuretaanin & polystyreenin (styroksi) välinen ero.

Polyuretaani on iskunkestävää kovaa muovia, jolla on paksu ja sileä valkoinen pinta. Koristeellisten listojen yksityiskohdat nousevat selvästi ja hienosti esiin. Voidaan maalata kaikenlaisilla maaleilla ja käyttää ulkotiloissa.

Styroksilistat eivät ole yhtä jämäköitä, mutta toimivat vallan loistavasti. Pienemmät kattolistat ovat kovempaa styroksia ja niillä on hieno, sileä pinta. Suuremmat styroksikattolistat eivät ole yhtä jämäköitä ja ne on sahattava hienohampaisella sahalla varovasti. Muista maalata vesipohjaisella maalilla, ei sovellu asennettavaksi matalille korkeuksille, suositellaan asennettavaksi kattoon tai hyvin korkealle seinälle.

Kun listoja, paneeleita tai muita vastaavia sijoitetaan ”kurkotuskorkeudelle”, on syytä käyttää ainoastaan polyuretaanista tehtyjä listoja, jotka ovat iskunkestäviä sekä helppo korjata, jos vahinko on käynyt, maalamalla kaikenlaisilla maaleilla. Polystyreeniä (styroksia) saa maalata vain vesipohjaisilla maaleilla, ei sovellu asennettavaksi matalille korkeuksille, suositellaan asennettavaksi kattoon tai hyvin korkealle seinälle.

Mikäli sinulla on epäilyksiä materiaalin suhteen, voit ottaa yhteyttä ja tilata ilmaisia näytepaloja voidaksesi vertailla. Ota meihin yhteyttä ja kerro lisätiedot osoitteeseen [email protected]

Miten voin asiakkaana olla varma laadusta?

Tuotteemme valmistetaan tehtailla, jotka käyttävät uusinta alan teknologiaa ja joiden tuotantomäärät ovat suuria. Jokaisen tuotteen laatu varmistetaan vakauden, muodon sekä yhdenmukaisuuden takaamiseksi. Tuotteet tarkistetaan vielä viimeisen kerran ennen toimitusta asiakkaalle.

Asennus

Katso käyttöohjeet

Pitääkö tuotteet maalata?

Kaikissa polyuretaanista (PU) valmistetuissa katto- ja seinälistoissa on sileä valkoinen kova pinta. Sitä ei tarvitse maalata, jos lista mielestäsi istuu hyvin katon ja seinän väliin.

Styroksista tehdyt listat on aina maalattava. Muista, että maalin on oltava vesipohjaista.

Miten asiakaspalvelunne on avoinna?

Olemme avoinna kaikkina päivinä klo 10-17, poikkeuksena juhannusaatto, juhannuspäivä, jouluaatto, joulupäivä, uudenvuodenaatto ja uudenvuodenpäivä.

Voinko nähdä tuotteet jossakin ennen ostoksen tekoa?

Et, mutta lähetämme näytteitä täysin ilmaiseksi, sinun tarvitsee vain maksaa 14 € toimituskulut. Tämä koskee kaikkia katto-, seinä, julkisivu-, lattia- sekä epäsuoraan valaistukseen tarkoitettuja kattolistoja. Jos tarvitset useampia koepaloja, veloitamme jokaisesta palasta 1,5 €.

Lähetämme toimituksen jälkeen 14 € arvoisen alennuskoodin tilauksesi yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

HUOM: Voit käyttää vain yhtä alennuskoodia/tilaus, ja alennus koskee listoja ja nurkkalistoja.

Onko teillä vaihto-oikeus?

Ei, tarjoamme 30 päivän palautus-/peruutusoikeuden, kun teet ostoksia meillä. Jos haluat toisen tuotteen kuin sen minkä tilasit, teemme asiasta palautuksen mikäli se kuuluu palautusoikeuden piiriin ja teemme sinulle uuden tilauksen oikeasta tuotteesta.