Faqs By Tuotto

Miten toimin, jos haluan palauttaa tuotteen?

Palautuksen kohdalla voit joko lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa asiakaspalveluun numerossa +46 10 405 64 64

HUOM! Sinä asiakkaana olet aina vastuussa palautuskustannuksista.

Kuinka pitkä palautusoikeus teillä on?

Etä- ja kotimyyntilainsäädännön mukaan on sinulla kuluttajana aina 14 päivän peruuttamisoikeus. Jotta tuntisit olosi täysin turvalliseksi ostoksesi suhteen, tarjoaa Stuckatur i Sverige AB sen sijaan 30 päivän peruuttamisoikeuden alkaen siitä, kun vastaanotat tuotteet. Peruuttamisoikeutta hyödyntäessäsi vastaat sinä asiakkaana palautuksen toimituskuluista. Palautuksen kohdalla voit joko lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai soittaa asiakaspalveluun numerossa +46 10 405 64 64

Onko palautus ilmainen?

Palautus on tehtävä Ruotsin postin yrityspaketilla, DHL:n yrityspaketilla, Schenkerin yrityspaketilla tai Fedexillä, ja asiakas vastaa palautuskuluista. Voit myös tiedustella meiltä, mitä veloittaisimme palautuksesta. Asiakas on vastuussa tuotteista kunnes ne ovat saapuneet käsiteltäväksemme. Palautuksia ei saa lähettää postiennakolla tai pakettinoutopisteisiin.

Jos me olemme lähettäneet väärät tuotteet, vastaamme me palautuskuluista.

Kuinka kauan minulla on aikaa lähettää tuotteet takaisin?

Sinulla on 30 päivää aikaa lähettää tuotteet takaisin laskien siitä, kun olet saanut rahtikirjat. Jos et ole käyttänyt rahtikirjojasi 30 päivän sisällä, suljemme palautuskäsittelyn ja palautusoikeus evätään.