Faqs By Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Varastotuotteet lähetetään varastoltamme 3-5 arkipäivän kuluessa toimitustavasta riippumatta. Tilaustuotteilla sekä tilapäisesti loppu olevilla tuotteilla on pidempi toimitusaika. Todellinen toimitusaika on ilmoitettu tuotteen tuotesivulla.

Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, kestää toimitus tavallisesti 1-2 päivää riippuen siitä, missä päin maata asut.

Miten toimitus tapahtuu?

Meillä on tarjolla useita suoratoimituksia FedExin kanssa. Yritykset ja yksityishenkilöt, jotka ovat paikalla normaaliin työaikaan (08.00-17.00) valitsevat toimituksen ilman ajanvarausta. Sinä päivänä, jolloin toimitus suoritetaan, on jonkun voitava kuitata lähetys.

Jos haluat varata tarkemman ajan kuljetusyritykseltä, valitse toimitus ajanvarauksella. Lue lisää eri vaihtoehdoista kunkin otsikon alta.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Kassalla voit valita kohdan ”eri toimitusosoite”. Kirjoita kyseiseen kohtaan osoite, johon toivot tilauksesi toimitettavan. Huomaa, että tämä on mahdollista vain kortti- ja suoramaksun kanssa. Jos maksat SVEA, on sinun otettava meihin yhteyttä muuttaaksesi toimitusosoitetta.

Toimitukseni oli saapuessaan vaurioitunut, mitä teen?

Mikäli tuotteesi on saapuessaan vaurioitunut, tee reklamaatio puhelimitse numeroon +46 10 405 64 64 tai kotisivuillamme. Otamme sitten sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista. Otathan yhteyttä, mikäli sinulla on kysyttävää.

Huomaa, että vauriot on aina kirjattava rahtikirjaan yhdessä kuljettajan kanssa tilausta vastaanottaessasi. Tämä on erittäin tärkeää, sillä et voi ilmoittaa kuljetusvaurioista jälkikäteen. Vauriot on myös dokumentoitava kuvin, vaikka vauriota ei näkyisi ennen pakkauksen poistamista. Ilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän sisällä vastaanotetusta toimituksesta.

Varastotuotteet ja tilaustuotteet?

Varastotuotteet ovat valmiina lähetettäväksi niin pian kuin mahdollista, mutta toki varastotuotteetkin voivat loppua, joten pidätämme oikeuden tällaisen tilanteen syntymiseen.

Tilaustuotteet ovat tuotteita, jotka valmistetaan erityisesti teidän toiveidenne mukaan. Näitä tuotteita ei voi palauttaa. Tilaustuotteita tilatessasi sinulle ilmoitetaan ”viimeinen muutos- tai peruutuspäivä” sähköpostiisi. Tämän jälkeen tilaus menee tuotantoon eikä muutoksia tai peruutusta enää voida suorittaa.

Miten saan saapumisilmoituksen?

Kun tilaus lähetetään meiltä, saat sekä sähköpostia että tekstiviestin, joka sisältää lähetysnumeron sekä linkin, jonka avulla tilauksen seuranta on mahdollista. Huolitsija ilmoittaa tämän jälkeen päiviä ennen toimitusta puhelimitse/tekstiviestillä ehdotuksen toimituksen päivästä ja aikavälistä.

HUOM! Kotiinkuljetus on varattava 4 päivän kuluessa huolitsijan saapumisilmoituksesta, muutoin veloitetaan 35 € maksu per päivä.

Lähetystunnuksellani ei tule osumia, mitä teen?

Lähetystunnus lähetetään sinulle yleensä samana päivänä kun toimitus lähtee varastolta. Huomaa, että voi kestää jopa vuorokauden, ennen kuin lähetys on seurattavissa kuljetusyrityksen kautta.

Voinko saada tilaukseni toimitettuna myöhemmin?

Voidaksemme tarkistaa, voidaanko tilaustasi viivästyttää, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa +46 10 405 64 64.

Mitä toimitus maksaa?

  • Toimituskulut ovat 14 - 47,45 €.